Інтерактивна дошка на уроках математики
«Навчання
- це ремесло, що використовує незліченну кількість маленьких трюків» - сказав
Д. Пойа. Такі трюки мені дозволяє придумувати і виконувати інтерактивна дошка з
програмою SMART Notebook 11 з її
багатими можливостями програмного забезпечення. Я хочу показати деякі
можливості даної програми на прикладі комплекту інтерактивних вправ, які можна
використовувати на різних етапах уроку.
1. Ця
вправа прекрасно підходить для перевірки теоретичного матеріалу. Ми бачимо «тимчасову» пряму, на якій розміщено 10
«вузлових» точок. До кожної такої точки «прив'язане» теоретичне питання. Називаючи номер вузлика учні
дають відповідь на поставлене питання.
2. Ми знаємо що дітям з низьким
рівнем мотивації не подобаються такі завдання, але при підключенні дошки вони
більш активно працюють. Їм хочеться побачити свій результаті перевірити його ,
зробивши самоперевірку. Для цього потрібно відтягнути прямокутники в сторону.
Ці слайди можна зберегти, а в кінці уроку, проаналізувати допущені помилки.
3. Знайти відповідність Завдання навчаються вчаться виробляти
класифікацію об'єктів по діях.
4. Використання комп'ютерного тесту дозволяє швидко перевірити ступінь засвоєння матеріалу у всіх учнів, що неможливо, наприклад, при усному чи письмовому опитуванні. При комп'ютерному тестуванні учень бачить свій результат відразу після виконання завдання.
4. Використання комп'ютерного тесту дозволяє швидко перевірити ступінь засвоєння матеріалу у всіх учнів, що неможливо, наприклад, при усному чи письмовому опитуванні. При комп'ютерному тестуванні учень бачить свій результат відразу після виконання завдання.
Немає коментарів:
Дописати коментар